Termeni si Conditii Decorino - Magazin online Covoare - Amenajari Interioare

Sunt deja client

 
 
Am uitat parola

Sunt client nou

Creaza Cont
×
Telefon: 0735 406 308 Transport si retur convenabil 14 zile drept de retur
×



× Inchide
»
Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDITII
GENERALE DE VANZARE  ( TCGV)


 Magazinul online DECORINO este administrat de compania S.C. TRIO CARPET S.R.L (denumita in continuare Vanzator), inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J12/714/2006, avand CUI 18438055, atribut fiscal RO, CIF RO18438055, capital social 200  lei, sediul social in Cluj Napoca, Str. Regele Ferdinand, Nr.7, Ap.2, telefon +40-735-406-308, fax +40-364-407-797 si contul bancar cu numarul RO29BTRLRONCRT0099143902 deschis la Banca Transilvania sucursala Cluj.
Iti recomandam sa citesti acest document cu atentie. Prin utilizarea site-ului DECORINO, vizitatorul (denumit in continuare Cumparator) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos (denumite in continuare Contract).
Contractul se aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii prin intermediul DECORINO si, o data incheiat, poate fi modificat doar cu acordul scris al ambelor parti.
Contractul poate fi modificat de Vanzator in functie de evolutia prevederilor legale, fara obligatia de a anunta in mod special acest lucru.
Prin crearea unui cont sau / si plasarea unei comenzi, Cumparatorul isi exprima acordul sau pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de email furnizata.
In momentul plasarii unei comenzi in magazinul online DECORINO, Cumparatorul isi exprima acordul pentru metoda de comunicare electronica prin intermediul email-ului si / sau telefonic. Transmiterea comenzii pe site va fi urmata de receptia unui email automat care atesta doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discutiile telefonice, prin email sau pe alte cai cu reprezentantii Vanzatorului nu constituie acceptari ferme ale comenzii, si implicit NU semnifica incheierea contractului la distanta.
Cumparatorul poate obtine mai multe informatii despre plasarea unei comenzi online din sectiunea “Cum cumpar”.

Procesarea si confirmarea comenzilor
Vanzatorul va verifica comanda urmand sa ii comunice Cumparatorului rezultatul verificarii. Expedierea prin email de catre Vanzator a notificarii de livrare catre Cumparator, fara a necesita vreo confirmare de primire din partea Cumparatorului, constituie momentul incheierii Contractului la distanta. Acest mesaj (notificarea de livrare) reprezinta anexa la Contract.
Produsele cuprinse in cadrul comenzilor acceptate de catre Vanzator vor fi livrate conform conditiilor stipulate privind plata si livrarea.
Cumparatorul poate anula o comanda inainte de a primi mesajul de notificare a livrarii, prin transmiterea unui email catre comenzi@decorino.
Cumparatorul poate renunta la cumparare initiind procedura descrisa in cadrul sectiunii “Renuntarea la cumparare”.
Cumparatorul poate returna produsul / produsele respectand procedura descrisa in cadrul sectiunii “Returnarea produselor”.

Facturarea comenzilor
Fiecare comanda confirmata specifica produsele, preturile, modalitatea si termenul de plata. Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura fiscala corespunzatoare pentru bunurile si serviciile livrate. Cumparatorul are obligatia de a furniza toate informatiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare.

Preturile si informatiile despre produse
Toate preturile prezentate in cadrul magazinului online DECORINO includ TVA (19%). Preturile nu includ cheltuielile de livrare, cu exceptia cazurilor in care se specifica acest lucru pe pagina produsului.
Desi eforturile noastre de a lista preturile corecte sunt majore, un numar mic de produse din catalogul nostru pot avea preturi gresite. Pentru aceste produse, daca pretul corect este cu cel putin 10% mai mare decat pretul listat, ne rezervam dreptul de a va contacta personal sau de a va anula direct comanda.
Preturile tiparite pe factura fiscala emisa Cumparatorului vor fi identice cu cele specificate in mesajul de acceptare a comenzii de catre Vanzator.
Ne rezervam dreptul de a anula eventualele discounturi oferite Cumparatorului daca acesta va returna din produsele comandate si livrate de catre Vanzator.
Vanzatorul si furnizorii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificatiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila.
Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online DECORINO cu titlu de exemplu si pot fi diferite fata de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).

Plata
Produsele comandate din magazinul online DECORINO se vor achita in momentul confirmarii comenzii.
Modalitatile de plata acceptate sunt:
Prin intermediul cardurilor bancare, online prin transfer bancar, ramburs.
Pentru produsele din gama mocheta si traverse plata se va face in momentul plasarii comenzii.

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
 

Livrarea comenzilor
Vanzatorul se obliga sa expedieze Cumparatorului produsele cuprinse in comanda acceptata in sistem de curierat door-to-door, la o adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei, respectand termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii comenzii. Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul receptionarii in contul DECORINO a platii integrale.
Livrarea pentru produsele aflate in anumite promotii se va face conform regulamentului promotiei respective.
Vanzatorul va aplica tariful comunicat pe site pentru fiecare livrare sau in functie de regulamentul promotiilor active pe site in momentul comenzii.
Vanzatorul va ambala corespunzator produsele si va transmite urmatoarele documente insotitoare: factura fiscala, certicatele de garantie aferente, manualele de utilizare furnizate dupa caz, de catre producator sau de catre importator. Cumparatorul trebuie sa notifice prin email la comenzi@decorino.ro , absenta oricaruia dintre aceste documente in termen de 24 de ore de la receptionarea produselor, in caz contrar toate acestea considerandu-se furnizate.
In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, daca este cazul, curierul va contacta Cumparatorul pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca nici la a doua tentativa livrarea nu va fi incheiata, coletul va fi returnat Vanzatorului, care va anula comanda. Cumparatorul poate relansa comanda respectiva, urmand sa suporte costurile unei noi livrari.
Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzatorul va anunta Cumparatorului termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de catre Cumparator, comanda va fi anulata, iar Vanzatorul ii va restitui Cumparatorului sumele aferente incasate in avans.
Daca informatiile legate de facturare si livrare furnizate de catre Cumparator sunt eronate sau incomplete, Vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Pentru orice eroare survenita in transmiterea de catre dvs. a datelor necesare prelucrarii comenzii plasate, aveti la dispozitie adresa de email contact@decorino.ro.
Ulterior prelucrarii comenzii de catre DECORINO, nu ne asumam raspunderea decurgand din transmiterea de catre dvs. a datelor eronate, si ne rezervam dreptul de a anula comanda.
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata in momentul efectuarii livrarii acestora la adresa indicata (presupunand semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale in cazul livrarilor efectuate direct de Vanzator) si a efectuarii platii aferente integrale. Vanzatorul nu va autoriza curierul sa permita deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii eventualei contravalori a acestuia.
In cazul in care coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam  Cumparatorului sa refuze receptia lor şi sa semnaleze acest incident imediat prin email comenzi@decorino.ro.
Cumparatorul poate obtine mai multe informatii despre livrarea unei comenzi online din sectiunea “Transport si livrare”.
Sesizarile referitoare la integritatea si/sau continutul coletelor se vor face in momentul livrarii prin redactarea unui proces verbal constatator in prezenta curierului . Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte sunt  nule si nu pot fi luate in considerare.

Garantie

Produsele cumparate prin intermediul DECORINO beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare (OG 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 449/2003, cu modificarile si completarile ulterioare) si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul facturarii produsului. Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Nu putem elibera duplicate pentru certificatul de garantie.
Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia situatiilor cand se precizeaza altfel in certificatul de garantie comerciala.
Garantiile aplicabile sunt cele prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garantie emis de catre Producator/Importator .
In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport corespunzatoare.
Vanzatorul declara pe propria raspundere ca produsele comercializate prin magazinul online DECORINO respecta cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii si protectiei mediului, in conformitate cu prevederile HG 1022/2002 si HG 457/2003. De asemenea,Vanzatorul declara ca echipamentele electrice pe care le comercializeaza respecta cerintele normativelor europene 72/23/EEC si 93/68/EEC, prevederile HG 992/2005 privind limitarea utilizarii substantelor periculoase in echipamentele electrice si electronice, precum si prevederile HG 448/2005 privind prevenirea producerii de deseuri de echipamente electrice si electronice.


Repararea sau returnarea se face pentru defecte gasite la/pe materialul din care este confecţionat produsul sau orice defect de executie, in momentul in care se desface pachetul si daca produsul se a afla în perioada de garantie. Garantia se ofera pentru un produs destinat a fi folosit in mod obisnuit, in conditii normale.

Conditii in care garantia devine inaplicabila sau nula:
• Uzura normala a produsului tinand cont de durata de viata
• Incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii la soare sau la o alta sursa puternica de caldura sau a contactului cu apa, vopsirea produsului de catre client, deteriorari ale produsului in urma unor calamitati, ruperea sau zgarierea produsului ca urmare a lovirii sale, defecte produse de depozitarea in conditii de umiditate, curatarea cu substante neadecvate, depozitarea si utilizarea produsului in conditii improprii, altele decat cele pentru care acesta a fost testat si proiectat, defecte care apar ca urmare a erorilor de montaj.
• Folosirea produsului in regim industrial, in locuri publice sau in scopuri profesionale fara acordul Decorino.
• Intervenţia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate (debitare partiala, gaurire; vopsire; lipirea altor repere).

Garantia este valabila incepand de la data cumpararii produsului.

Garanţia generala este de 1 an pentru covoare, mobilier, textile, accesorii, obiecte sanitare, corpuri iluminat.

Pentru a beneficia de garantie, trebuie sa se trimita la adresa comunicata pe email de catre angajatii decorino.ro bonul de casa sau factura fiscala a produsului cumpărat impreuna cu certificatul de garantie precum si produsele cu defect pentru a fi analizate.

Produsele cumparate din sectiunile Promotii/Lichidari nu beneficiaza de garantie.

Articolele comercializate de Decorino.ro NU se returneaza si NU se inlocuiesc decat din motive de calitate si numai insotite de ambalajul original.

Garantia se aplica partilor componente ale produsului reparate sau materialelor inlocuite in timpul perioadei de garantie ramase, incepând de la data achiziţiei produsului initial. Componenta înlocuita nu prelungeşte garantia produsului. Perioada necesara reparatiei prelungeste perioada de garantie ramasa.

Pentru a beneficia de garantie, trebuie sa contactezi pe email decorino.ro cu detalierea problemelor identificate si transmiterea unor poze cu defectul observat. Daca observi vreun defect dupa ce ai cumparat produsul, trebuie sa faci o solicitare de inlocuire sau remediere a acestuia. În cazul în care un produs a fost schimbat din motive de garantie isi pastreaza termenii si garantia.

Returnarea produselor se poate face daca produsul se returneaza neasamblat, in ambalajul original fara sa prezinte semne de uzura, atat acestea cat si accesoriile aferente.

Pentru stabilirea condiţiilor în care produsul se returneaza, te rugam sa ne contactezi pe email comenzi@decorino.ro

Clientului nu i se mai poate inlocui produsul daca acesta sau parti componente din acel produs nu se mai a afla in gama de vanzare Decorino. In acest caz oferim spre alegerea clientului produse similare din gama noastra.

Garanţia nu se aplica in cazul revanzarii produselor sau utilizarii in scop profesional.

Pentru a putea verifica o eventuala problema de calitate/garantie marfa trebuie trimisa catre decorino.ro astfel incat personalul nostru sa poata face verificarea existentei problemei semnalate.

Lipsa Certificatului de garantie trebuie notificata in maxim 48 de ore de la data livrarii. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in calcul.


 
Renuntarea la cumparare
Cumparatorul persoana fizica poate renunta la produsele achizitionate din magazinul online DECORINO, in termen de 14 zile lucratoare de la receptionarea lor, conform prevederilor OG 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, cu modificarile aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007, OUG 174/2008 si OUG 113/2009: “Consumatorul (conform legislatiei in vigoare, consumator este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care cumpara, dobandesc, utilizeaza sau consuma produse ori servicii in afara activitatii lor profesionale) are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.
Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat, in ambalajul original, cu toate accesoriile si/sau consumabilele aferente, cheltuielile de returnare find suportate de catre cumparator. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare, de uzura sau de consum si vor fi verificate in service pentru a determina integritatea acestora. In caz contrar, Vanzatorul isi rezerva dreptul de refuza returul sau de a percepe o taxa pentru aducerea produselor la stare de vandabilitate.
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achizitionate din magazinul online DECORINO si altele pe care Cumparatorul le detine sau urmeaza sa le achizitioneze nu fac obiectul responsabilitatii Vanzatorului.
Renuntarea la cumparare nu poate fi invocata in cazul produselor  pentru care a fost efectuata proba ori instalarea. Produsele pentru care s-a facut proba nu sunt considerate achizitionate prin comert la distanta. Acestea pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal si considerate corespunzatoare cu scopul si nevoile Cumparatorului.
Produsele aprovizionate pe baza comenzii Cumparatorului fac obiectul unui contract separat si nu vor putea fi returnate.
In urma primirii de catre Vanzator a notificarii de denuntare unilaterala a contractului de catre Cumparator, conditionat de returnarea produsului, se va rambursa Cumparatorului valoarea incasata pentru produsul in cauza, in termen de 30 de zile, cu retinerea costurilor aferente returnarii marfii la depozitul furnizorului Vanzatorului. Adresa pentru retur va fi comunicata Cumparatorului la momentul comunicarii solicitarii de retur.
Vanzatorul are dreptul sa solicite daune interese Cumparatorului, in conditiile legislatiei aplicabile, atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie. Vanzatorul isi rezerva dreptul sa refuze returul in cazul in care Cumparatorul abuzeaza de politica privind renuntarea la cumparare.
Toate solicitarile de renuntare la cumparare se vor expedia pe adresa de email comenzi@decorino.ro .
 Cumparatorul nu va demara returnarea fizica a produsului inainte ca Vanzatorul sa proceseze solicitarea si sa ii furnizeze detaliile necesare returului (adresa pentru receptia marfii, etc).
 
Returnarea produselor
Cumparatorul persoana fizica poate solicita returul produselor achizitionate din magazinul online Decorino in urmatoarele situatii:
Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site.
Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzator.
Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 24 de ore de la receptia lor.
Indiferent de situatie, procedura de returnare a produselor presupune completarea şi transmiterea de catre Cumparator a unui formular de retur, prin email la adresa contact@decorino.ro.
In urma procesarii cererii, Vanzatorul ii va transmite Cumparatorului un email prin care il va informa cu privire la detaliile necesare expedierii produselor şi numarul de inregistrare a returului. 
Cumparatorul trebuie sa mentioneze obligatoriu acest numar şi cauza returului intr-un mod cat mai vizibil pe coletul produselor.
De asemenea, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original şi insotite de toate accesoriile şi documentele primite la livrarea produselor.
Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora sau in cazul in care lipsesc documentele originale expediate la livrarea produsului.
Pentru produsele din categoria mocheta, traverse, acestea fiind produse cu dimensiuni personalizabile nu se accepta returul.
Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vanzator la adresa comunicata Cumparatorului prin email la confirmarea preluarii returului de la furnizor.
Situatiile de retur sunt detaliate mai jos. In anumite cazuri, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs mai scump, Cumparatorul va achita diferenta de pret, respectiv daca valoarea produsului inlocuitor va fi mai mica, va primi rambursarea partiala corespunzatoare. Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de Cumparator.
Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificatiile din oferta DECORINO, Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia in vederea inlocuirii lui sau a rambursarii integrale a contravalorii.
Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzator
In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.
Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 24 de ore de la receptia lor
Daca produsul primit se dovedeşte nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva - ridicarea de la sediul Vanzatorului sau receptia prin curier – Cumparatorul poate reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.
Produsul nu se poate returna ca nefunctional daca, la cererea Cumparatorului, a fost desigilat şi pus in functiune/testat la ridicarea de la sediul Vanzatorului, sau daca a fost instalat de catre o persoana fara experienta in domeniul instalarii electricelor.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Vanzatorul este inscris la ANSPDCP ( Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) sub numarul 5978 (conform  art. 24 alin. (3) din legea nr. 677/2001).
Orice informatie cu caracter personal transmisa de Cumparator prin intermediul site-ului Vanzatorului este protejata, pastrata in conditii de maxima securitate si utilizata numai in scopul agreat de Cumparator in momentul colectarii, conform legilor in vigoare.
Cumparatorul isi exprima acordul sau pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de email furnizata la plasarea unei comenzi sau crearea unui cont.
Cumparatorul are posibilitatea sa modifice informatiile cu caracter personal furnizate si sa filtreze mesajele pe care doreste sa le primeasca din partea Vanzatorului, prin accesarea sectiunii online “Contul meu” si logarea in contul personal.
Drepturile de proprietate intelectuala
Numele magazinului online si insemnele grafice sunt proprietatea S.C. TRIO CARPET S.R.L si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.
Numele si siglele persoanelor juridice, precum si denumirile produselor pot fi marci inregistrate ale proprietarilor respectivi. Pentru orice sesizare legata de drepturile de autor puteti trimite email la adresa comenzi@decorino.ro .
 
Forta majora si litigiile
Niciuna dintre partile contractante nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Prezentul Contract este supus legii romane.
Eventualele litigii aparute intre Cumparator si Vanzator vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente din Cluj Napoca.


Arte Espina
Asterix
Barlinek
Brink&Campman
Decorino
Decorino
Decorino
Decorino - test
Decorino Kids
Decorino Test
DecorinoTest
Disney
Esprit
Ferro
Finnturf
Ideal Standard
Kludi
Koty Design
Lars Contzen
Luxor Living
Melli Mello
Metropolis by Michalsky
Panzeri
Papilio
Raffi
Sigikid
Smart Kids
THEKO
Tom Tailor
Tyent
Wecon Home
Yakari

Abonati-va pentru a primi cele mai noi oferte

 
   
Varianta desktop